Ergonómiai audit

Ergonómiai audit

Szeretnél egy ergonómikus irodát? Ezáltal biztosítva a munkavállalók kényelmét és elégedettségét?

Mi az ergonómia?

Az ergonómia feladata, hogy a munkavállalókat fizikailag természetes és kényelmes pozícióban tartsa, minimalizálva ezzel a sérülések kockázatát és lehetővé téve a minél hatékonyabb munkavégzést.

Miért fontos az ergonómikus irodai környezet?

Az ergonómikusan berendezett iroda biztosítja a munkavállalók kényelmét, elégedettségét, ezáltal növeli a termelékenységet, illetve csökkenti a betegségek és krónikus fájdalmak miattitávollétek számát és a fluktuációt.

Hogyan lehet ergonómikus az irodánk?

Az ergonómikusan berendezett irodának számos tényezőt kell figyelembe vennie. Ilyen pl. a fényforrások minősége, a terek mérete, az irodai eszközök elrendezése, a szükséges munkaeszközök megléte - úgymint az állítható magasságú asztal, ergonómikus székek, monitorkarok, laptopemelő, stb. - és ezek pontos beállítása, elhelyezése.

Miből áll az ergonómiai audit?

Az audit keretében átvizsgáljuk irodátokat és ergonómiai szempontból véleményezzük azt, illetve tanácsot adunk egy olyan irodai környezet kialakításhoz, mely lehetővé teszi a kényelmes és hatékony munkavégzést.

Felmérésünk tartalmazza:

➢ a meglévő munkaeszközök átvizsgálását
➢ a munkaállomások elrendezésének vizsgálatát
➢ fényforrások ellenőrzését
➢ ergonómiai szempontból szükséges eszközök listáját, javaslatot azokra vonatkozóan
➢ kiegészítő eszközök bemutatását, melyekkel az alap fizikális szükségleteken túl tovább növelhető a munkavállalói well-being.
 

 

Ajánlatot kérek