ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése elküldésével Ön elfogadja a jelen általános szerződési feltételek tartalmát.

I. BEVEZETÉS

  1. A PhysioGuard Egészségmegőrző Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1116 Budapest, Nándorfejérvári út 31. B. lház. 3. em. 5., továbbiakban: „Szolgáltató”), valamint azon megrendelője (továbbiakban: „Megrendelő”) között, akik a Szolgáltató egészségmegőrzéssel kapcsolatos szolgáltatását a www.physioguard.hu weboldalon (továbbiakban: „Weboldal”) keresztül rendelik meg, a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”, vagy „Általános Szerződési Feltételek”) az irányadóak.
  2. Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a Szolgáltató ÁSZF szerinti szolgáltatásai (továbbiakban: „Szolgáltatás”) nyújtására és igénybevételére vonatkozó jogokat és kötelezettségeket. A Szolgáltató által a Weboldalon keresztül megrendelhető szolgáltatások részletes leírásai megtalálhatóak a Weboldalon.
  3. A Szolgáltatásokat a Szolgáltató az ÁSZF-ben meghatározottak szerint nyújtja. A Weboldalon keresztül történő megrendelés során, a megrendelés elküldése előtt a megfelelő négyzet bejelölésével a Megrendelő részéről a jelen ÁSZF rendelkezései (ideértve az ÁSZF-ben hivatkozott dokumentumokat is) megismertnek és elfogadottnak minősülnek, és irányadóak a felek kötelmére.
  4. A Szolgáltató adatai:

A Szolgáltató neve:         PhysioGuard Egészségmegőrző Korlátolt Felelősségű Társaság

cégjegyzékszám:              01-09-387093

adószám:                          27175084-2-43

székhely:                           1116 Budapest, Nándorfejérvári út 31. B. lház. 3. em. 5.

telefonszám:                    06-20-420-3362, hívható munkanapokon: 9.00 órától 16:00 óráig

e-mail cím:                       info@physioguard.hu

  1. A Szolgáltató a szolgáltatás megrendelője (továbbiakban: „Megrendelő”) által igénybe venni kívánt Szolgáltatások szerződésszerű biztosítására, míg a Megrendelő a szerződés feltételeinek maradéktalan megtartása mellett, a szerződéses kötelezettségei teljesítésére vállal kötelezettséget. A Megrendelő vállalja, hogy a Szolgáltatás nyújtásával kapcsolatban megtesz minden olyan, az érdekkörébe tartozó cselekményt, illetve megad minden olyan információt, amely a Szolgáltatás nyújtásához szükséges. A Szolgáltató a Szolgáltatásához kapcsolódó szolgáltatási elemeket a Weboldalon keresztül, online formában, előre feltöltött videóhoz biztosított hozzáférés útján,  élő közvetítéssel (pl. Zoom alkalmazáson keresztül), valamint személyesen nyújtja.
  2. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés csak abban az esetben minősül a Szolgáltató által elfogadottnak, ha azt a Szolgáltató – a díj beérkezését követően - visszaigazolja. A visszaigazolásra nem került megrendelésekért a Szolgáltató nem felel.

A jelen ÁSZF-ben vastag betűvel kiemeltekre külön is felhívjuk a Megrendelők figyelmét.

II. MEGRENDELÉS MENETE

Regisztráció

Tájékoztatjuk, hogy a Weboldalon történő vásárlás, minden esetben regisztrációhoz kötött. Ezért kérjük, hogy megrendelés előtt a regisztrációs gombra kattintva a regisztrációt végezze el. A regisztráció során kért adatok: teljes neve, e-mail címe, lakcíme és számlázási adatai, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszava.

A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a felhasználási feltételek elfogadása. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A Megrendelő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben a belépés során a Megrendelő e-mail címe és jelszava helyes megadását követően, a Megrendelő adatai arra jogosulatlan harmadik személyek birtokába kerül, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A Megrendelő jogosult jelszavát bármikor megváltoztatni. A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

Megrendelés elküldése

  1. A regisztrációkor megadott e-mail cím és jelszó megadásával történő bejelentkezést követően a megrendelő a Weboldalon kiválasztja a megrendelni kívánt terméket, illetve szolgáltatást.
  2. A „Megrendelem” gombra kattintva, egy új ablakban megjelenik egy űrlap, amely a megrendelés adatait összesíti, mint megrendelő neve, lakcíme, számlázási adatai, a megrendelet termék megjelölése, valamint a termék ára.
  3. A Megrendelő a vásárlását a „Megrendelés” gombra kattintva véglegesítheti.

Díj fizetés

  1. A Szolgáltatások díja a Weboldalon magyar forintban kerül feltüntetésre és magába foglalja a az általános forgalmi adót. A Szolgáltatások díján felül további költséget nem számítunk fel.
  2. A megrendelés elküldését követően a Szolgáltató a Megrendelő által megadott e-mail címre megküldi a megrendelt Szolgáltatás díjára vonatkozó díjbekérő.
  3. Megrendelő a Szolgáltatás díját a Szolgáltató által küldött díjbekérőn feltüntetett bankszámlájára történő átutalással teljesítheti, az ott feltüntetett fizetési határidőn belül.  A díj kiegyenlítésével kapcsolatos bankköltségek a Megrendelőt terhelik. A fizetés teljesítésének időpontja a szolgáltatás díjának jóváírása a számlán megadott bankszámlaszámon.
  4. A Szolgáltatási díj beérkezését követő 24 órán belül a Szolgáltató a Megrendelő által megadott e-mail címre visszaigazolást küld a sikeres megrendelésről, amelyhez csatolja a megrendeléshez kapcsolódó számlát, illetve tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a Weboldalra történő belépést követően elérheti a megrendelt Szolgáltatást.
  5. Kérjük, hogy az e-mail címének helyességére fokozottan ügyeljen, mert amennyiben ezt tévesen adja meg, úgy a díjbekérőt a Szolgáltató a tévesen megadott e-mail címre küldi meg. A Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli, a regisztráció, illetve megrendelés során tévesen megadott adatok miatt.
  6. A Megrendelő szavatolja, hogy minden esetben kizárólag a valóságnak megfelelő, illetve hiteles adatokat ad meg a megrendeléssel és a regisztrációval összefüggésben. A Megrendelő a regisztrációs és megrendelési folyamat során, így különösen az általa történő jóváhagyások előtt, köteles az adatainak és a regisztráció, valamint megrendelésének tartalmának ellenőrzésére.
  7. A megrendelőnek a megrendelés véglegesítése előtt a megfelelő négyzet bejelölésével igazolnia kell, hogy
  • a jelen Általános Szerződési Feltételeket megismerte, azt elfogadja,
  • az Adatvédelmi tájékoztatót megismerte, azt elfogadja,
  • tudomásul veszi, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (1) bekezdésében foglalt, indoklás nélküli elállási jogot a teljesítés megkezdését követően elveszíti.

III. TELJESÍTÉS, HOZZÁFÉRÉS A SZOLGÁLTATÁSHOZ

  1. Szolgáltató a szolgáltatási díj sikeres beérkezését követően legkésőbb 24 órán belül a Szolgáltató a Megrendelő által megadott e-mail címre visszaigazolást küld a sikeres megrendelésről, amely időponttól kezdődően a Megrendelő számára a Weboldalon keresztül – a regisztráció során megadott e-mail cím és jelszó segítségével történő belépést követően - elérhetővé válik a megrendelt szolgáltatás.

A fizetésben közreműködő bankok vagy az e-mail szolgáltató miatti technikai problémák okozta esetleges késedelmes vagy hibás teljesítés miatt a Szolgáltatót nem terheli felelősség.

  1.  A Megrendelő a Weboldalra történő belépést követően elérheti a megrendelt Szolgáltatást.

IV. SZOLGÁLTATÁSOK

  1. A Szolgáltató A Megrendelő számára a Weboldalon közzétett Szolgáltatásokat kínálja.

Megrendelhető szolgáltatások köre:

  • 30 napos (1 havi) előfizetés előre rögzített és „élő” egészségmegőrzéshez kapcsolódó tréning és torna videókhoz
  • 60 napos (2 havi) előfizetés előre rögzített és „élő” egészségmegőrzéshez kapcsolódó tréning és torna videókhoz
  • 120 napos (4 havi) előfizetés előre rögzített és „élő” egészségmegőrzéshez kapcsolódó tréning és torna videókhoz

Figyelmeztetés

  1. A torna videókon való részvétel, a videókon megjelenített foglalkozásokon mindenki csak saját egészségének és fittségének megfelelően csak saját felelősségére végezheti. Bizonyos feladatok külön figyelemmel és körültekintéssel végezhetőek várandós nők vagy olyan személyek esetében, akiknek meglévő egészségügyi problémájuk, betegségük van. Meglévő egészségügyi probléma, betegség vagy várandósság esetén minden esetben előzetesen konzultáljon szakorvosával.

Elállás, felmondás joga

  1. A Megrendelőnek jogában áll az előfizetést visszamondani (vásárlástól elállni) indoklás nélkül, mindaddig amíg a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtását nem kezdte meg. Amennyiben a Szolgáltató a Szolgáltatás teljesítését megkezdte, az elállási jog/felmondási jog nem gyakorolható.
  2.  Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében nem illeti meg az elállási/felmondási jog a fogyasztót a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti; továbbá szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki, vagy a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Szavatosság

  1. A Szolgáltató minden lehetséges rendelkezésére álló technikával és eszközzel igyekszik garantálni az általa nyújtott Szolgáltatás folyamatosságát, azonban a – jogszabályi keretek között – nem vállal felelősséget azokért a károkért, amelyeket a Szolgáltatása érdek- és működési körén kívül eső elháríthatatlan külső esemény okozott és amely a teljesítéshez szükséges munkavégzést, vagy a technikai eszközök rendelkezésre állását akadályozza (pl. sztrájk, árvíz, földrengés, áramszünet, az internet működési elégtelensége, adatátviteli hiba, üzemkiesés stb.). Ezekben az esetekben a Szerződés időtartama automatikusan meghosszabbodik legalább az akadályoztatás időtartamával. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató – a jogszabályi keretek között – a fentiekből eredő kárért, illetve bármilyen hátrányért és igényért való felelősségét kizárja.

Panaszkezelés

  1. Amennyiben a Szolgáltatóhoz panaszbejelentés érkezik, akkor Szolgáltató a panaszt a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeli és az alábbiak szerint jár el:
  2. A szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, szükség szerint orvosolja. A panaszkezelés módját előzetesen ismerteti, ahhoz az előzetes hozzájárulást beszerzi. Ha a panaszos a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a panaszosnak legkésőbbi az érdemi válasszal egyidejűleg, de legkésőbb 15 napon belül megküldi.
  3. A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
  1. a panaszos neve, lakcíme,
  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. a panasz részletes leírása,
  4. a Szolgáltató nyilatkozata a panasszal kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  5. a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírása,
  6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  7. telefonon közölt panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
  1. A panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően 15 napon belül írásban érdemben megvizsgálja és intézkedik annak közlése iránt. A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 (öt) évig őrzi meg, és azt az ellenőrző hatóságnak kérésre bemutatja. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató írásban ad tájékoztatást arról, hogy a panaszos mely hatóság vagy békéltető testület eljárást kezdeményezheti.
  2. Amennyiben a Szolgáltató és a fogyasztónak minősülő Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre a fogyasztónak minősülő Megrendelő számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: Amennyiben a fogyasztó a fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes kormányhivatalok látják el.

Bírósági eljárás: A fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. vi CXXX. törvény rendelkezési szerint.

Békéltető testület: Amennyiben az Ön, mint fogyasztó panasza elutasításra kerül, úgy Ön jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni. A békéltető testület eljárásra megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testületekről további információ itt érhető el: www.bekeletetes.hu

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Szolgáltató adatfelhasználása

  1. Megrendelő tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltatások minőségének fenntartása, illetve annak javítása érdekében Szolgáltató jogosult a szolgáltatás igénybevételéről, azok igénybevétele kapcsán keletkezett adatokból anonim (azaz a Megrendelők és a Szolgáltatást Igénybe Vevők beazonosítását lehetővé nem tevő módon) statisztikai elemzéseket összeállítani, nyilvánosságra hozni és üzletfejlesztési, valamint üzletszerzési céllal felhasználni. Szolgáltató az anonimitás körében mindenkor biztosítja, hogy a felhasznált adatok természetes személyekkel kapcsolatba nem hozhatóak, közvetlen vagy közvetett azonosításukra nem alkalmasak, azokon a fentieknek megfelelően csak statisztikai, illetve kutatási célú adatkezelést végez.

V. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

  1. A jelen Általános Szerződési Feltételek 2021. december 18-tól visszavonásig, illetve a módosítások hatályba lépéséig maradnak hatályban. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a vonatkozó jogszabályok az irányadóak. A Szolgáltató - a jogszabályi keretek között - fenntartja az ÁSZF és az abban hivatkozott dokumentumok egyoldalú módosításának jogát, amelyet a Megrendelő kifejezetten elfogad. Az ÁSZF és/vagy a hivatkozott dokumentumok módosítását a Szolgáltató a módosulás hatálybalépését megelőzően legalább 15 (tizenöt) nappal korábban nyilvánosságra hozza a Weboldalon. Nem vonatkozik a 15 napos határidő az újonnan bevezetésre kerülő szolgáltatásokra. Nem minősül az ÁSZF módosításának az, ha a Szolgáltató az ÁSZF-ben esetlegesen előforduló elütéseket, helyesírási hibákat korrigál, vagy olyan pontosításokat eszközök, amelyek az ÁSZF szerint létrejövő szerződések teljesítésére, annak bármely elemére nincsenek releváns kihatással. Nem minősül az ÁSZF módosításának az sem, ha a Szolgáltató saját magára vonatkozó adatot korrigál. Az itt hivatkozottak szerint korrigált ÁSZF közlése, továbbá azon módosított ÁSZF közlése, amely esetben a jogszabályi változás, hatósági aktus, illetve állásfoglalás, vagy egyébként jogszabályból folyó kötelezettség teljesítése tette szükségessé a módosítást, az ÁSZF -ben egyébként irányadó 15 napos határidőnél rövidebb is lehet.
  2. A Megrendelő az 5.1. pont rendelkezéseit kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja. Az ÁSZF-re és az annak alapján létrejövő szerződésekre, illetve kötelmekre a magyar jog az irányadó. Az ÁSZF mindenkori hatályos és teljes szövege a Weboldalon közzétételre kerül.

Budapest, 2021. december 18.

 



Főoldal